Otwarcie EVOL Polska!

Jak już pewnie wiecie, niecały rok temu Breand New Stardom wydali swój pierwszy idolowy zespół, Block B. Cho PD sam ich wytrenował i wybierał, więc ludzie zainteresowali się nimi, są teraz popularni internacjonalnie. W tym roku Cho PD ogłosił, że nowa hiphopowa grupa idolska ma wyjść spod skrzydeł BNS. Mam teraz zaszczyt przedstawić wam 4 utalentowane dziewczyny, razem tworzące EvoL: Junhee, Sohee, Kristine i Yeonjoo. ^^

EvoL ma trzy znaczenia. 
1) „evoL” to „Love” od tyłu
2) „Evol” czyta się jako „Evil”
3) „EVOL” znaczy też „Effective Voice Of Ladies”

Poznałam je już dość dawno, widziałam już angielską, francuzką i hiszpańską fanbazę dla EvoL, i pomyślałam, że czas na Polskę. Mam nadzieję, że pomożecie mi i będziecie zainteresowani tym blogiem i że EvoL skradnie Wasze serca. ^^ ♥

Dodaj komentarz